lördag 16 augusti 2008

16 augusti

Det har varit en intensiv vecka med lite smått och gott. Sara har kommit hem från medeltidsveckan i Visby. Hon var även där och hälsade på små Sorkarnas kennel och Monica Wall. Lilla Oma har flytat hit och lilla Hertigen har flyttat dit. Det var förskräckligt då Hertigen åkte för jag älskade verkligen den lilla killen. Nu hoppas jag att han skall tillföra något gott hos Monica. Lilla Oma är en aktiv och pigg liten tjej som jag kommer att ha stor glädje av. Vi skall snart börja att träna lite så då kommer det att finnas foton på henne. Virus har flyttat till Norge och jag hoppas att han skall få ett bra hem där. Sedan mellan allt detta har jag försökt klämma in arbete och resor med Petra från Sollefteå så det har varit rätt mycket denna vecka.
Sara har lärt sig göra masker på Gotland och vi har haft en pysseldag så det skall bli spännade att se hur min mask kommer att se ut. Just nu är den på torkning.
I dag lördag skall Izor komma hit och bli trimmad men innan det måste jag iväg och titta på en soffa. Ha det så bra. Jag återkommer med foton på min mask.
Det är även Skellefteåutställningen den här helgen.
Ulla-Britt
PS. Linda har fått valpar på Bella med min Mayon. Det blev 6 valpar. Två tikar och fyra hanar.
En av hanarna är blue and tan.

Inga kommentarer: