lördag 9 januari 2010

Lille Edvin kommer hem igen(kallas Eddie)

Allt här i världen går inte som man tror. Lille Edvin flyttade till en ung barnfamilj i september. Allt är bra med honom men familjen skall skiljas under rätt dramatiska former så lilla Edvin söker nu ett nytt hem så fort som möjligt. Jag hoppas att han inte skall behöva rota sig häör igen utan snarast komma till någon med en stor famn.
Jag har även en liten tik, livlig och snäll. Mina andra hundar vill gärna mobba henne trots hennes vänlighet spå vi har beslutat att söka ett nytt hem till henne. Jag söker först och främst en delägare eller fodervärd. Kort kommer om några dagar.
Valparna mår kanonbra och de växer och luktar bara så där gott som valpar kan göra.
Till veckan blir det fototime.
Jag skall även starta vattengymnastiken med min mamma............varmt och härligt för en frusen typ-

Inga kommentarer: