tisdag 13 januari 2009

Soffhundar.

Är det så här soffan ser ut även hos er??
Mina aussies älskar att ligga i soffan med eller utan mig. Om jag sitter där så är alla hundarna med mig. Så fryser gör jag aldrig men att lösa korsord är inte att tänka på.
Valparna växer och jag skall fota dem till helgen då Sara kommer hem.
Förövrigt så är allt bara bra med oss alla. Jag försöker att när tillfälle ges åka och miljöträna mina valpar, idag blev det Storm, Xita och Geres tur att följa med runt en promenadslinga i Övik. Gere är alltid väluppfostrad och går fint och tyst bredvid mig. Xita och Storm ville hälsa på allt och alla ,men efter en 15 min så insåg även de att skulle alla hälsas på så blir det ingen promenad så de skötte sig superbra på andra halvan av promenaden. De är otroligt duktiga valpar och en fröjd att äga dem. Jag skall en annan dag berätta om husets värsting. Mvh Ulla-Britt

Inga kommentarer: