torsdag 24 juli 2008

Avslöjande av en lånare och hårdrockskväll.

Ett revolutionerande avslöjande av lånarna
I dag har det skett ett genombrott när det gäller sock stölderna. Aktuell person stod i duschen då ett svagt ljud avslöjade att jag inte var ensam. Försiktigt tar jag mig ur duchen och på skakande ben smyger jag fram till dörren för att avslöja den lilla gynnaren.
Han ertappades i sockkorgen med en svart strumpa. När jag uppenbarade mig försvann han kvickt upp för trappan och mellan spjällerna i trappen. Väl uppe fann jag honom tuggande på den svarta sockan i en korg. Jag förmodar att han byter skepnad ibland från röd till svart.
Det förklarar inte alla sockstölder men några.
Sedan har vi också varit på Metalnight och lysssnat på fhårdrock. Hörselproppar rekommenderas. Vi lyssnade bla påApril Devine, Thin Lizzy, H.E.A.T. samt skräckrockaren Alice Cooper som bjöd på 1,5 timmes rockshow. Det var en bisarr historia som spelades upp men en upplevelse av stora mått. Allt var perfekt timat. En härlig om än högljudd kväll på Arenan i Örnsköldsvik.

Inga kommentarer: