lördag 29 mars 2008

Valparna växerfrån dag till dag.

Jag har nu fått två kullar valpar och fanns det en stoppknapp så hade jag tryckt på den då Cleo valpade. Hon fick 10 valpar , till min stora sorg låg hon ihjäl en tikvalp,men de 9 kvarvarandevalparna lever och mår bra.
Titta gärna in på deras sida.
http://web.telia.com/~u23113132/amo.html http://web.telia.com/~u23113132/Cleo.html
Förövrigt så känns det som lite vår i luften. Vägen har tinat fram. Fille och Orlando har genomgått en skönhetsbehandling och fått päls och klor skötta.
Jag söker också hem till några hanvalpar så söker du en valp hör gärna av dig.
Vi vårstädar och har satt ut en massa saker till försäljning. Är ni intresserade av hundtidningar, böcker ja allt möjligt Maila så sänder jag listor ni kan titta på.
Det är helt otroligt vad man samlar på sig. Det borde vara lag på att flytta vart 10:e år då skulle man sortera ut lite oftare.
Jag har även lagat en hel del mat idag, pajer, köttfärssås och Lasagne toppen då man har det i frysen. Det är annars tufft med matlagningen då man har råvarorna i frysen. det tar en sån himla tid att tillaga det.
Jag skall nog paketera och lägga in i frysen nu.
Sköt om er/Ulla-Britt

Inga kommentarer: