onsdag 19 augusti 2009

20 augusti.


Det är som vanligt under hösten en intensiv tid. Bär plockas och vi är ute mycket i skog och mark. Tyvärr så börjar vardagen på måndag. I går Onsdag lämnade Mulle blod för diabetesforskningen i Finland. Hoppas att vi även i Sverige kommer i gång snart med projektet. Hundarna mår bra och sover otroligt bra efter de långa skogspromenaderna. Det har inte hänt så mycket. en gammal hund som heter Luma har varit på besök. Bra bibehållen, fina färger. Jag hoppas att de får några fina år till. Vi har även hunnit med en fisketur. Jag älskar att fiska och som ung stod jag timmtal och metade vid Lomsjön. Min pappa var en fiskare som gillade allt som rörde naturen.

Som jag trodde gick det väldigt bra för Spruce Mountain Einstein i Skellefteå. kanonsnygg. Så¨här såg han ut efter trimmning innan utställningdebuten.
UBN

Inga kommentarer: