söndag 24 maj 2009

NY Champion och valpar födda



Har nu fått i gång min dator igen men tyvärr är alla mailadresser borta. Jag har i alla fall den 20 fått valpar. Först blev Cayenne med tre tikar och en hanvalp.
Härligt. Sedan fickj jag i dag SMS att Jere Vitterklippens Dover är Finskutställningschampion.
Härligt och ett stort Grattis. Utom då alla glada nyheter så har jag planterat en hel del i trädgården. Vi bygger även , både ute och inne. ute blir det en Gärdesgård och inne har vi börjat göra om rummet frrån vilket hundarna kan gå ut och in. En bäver sköts den näst sista jaktdagen och skinnet sitter på tork och av det skall jag sy en väska. Jag har även sått ringblommor för att göra ringblomssalva.

Här ser ni en pojke till salu efter Brumma och Gere. MVH Ulla-Britt
PS: kom i håg att maila då alla adresser har försvunnit. Uppdateringen på hemsidan kommer också att ta ett tag eftersom att alla lösenord oxså är borta.


Inga kommentarer: